måndag, januari 31, 2011

Helgen förbi Å nu en vecka med praktik

 

Swoooosch säger helgen när man har trevligt Ler

Ja, ni som läser vet ju att J har varit här ända sen i fredags Ler Carro och Magnus va här på Lördagskvällen…..Jag kan tala om att jag var fortfarande mätt på söndagsmorgonen efter allt vi mofflade i oss kvällen innan *s *

Söndagen väcktes jag av att mysiga J kommer in till mej och kryper upp i min säng och viskar….mannagrynsgröten är klar…Sååå mysigt, vill bara ligga kvar o mysa….men, mannagrynsgröten kallnar och eftersom vi kör med smörklick i mitten så är det bråtton upp he he….

Resten av Söndagen slappade vi mest, va ju tänkt att vi skulle gå på bio som vanligt när hon är här, men nu gick det inget som vi ville se Ledsen Typiskt …..Vi spelade lite Wii och dataspel och kollade på tv. Mysigt det me ju Ler

Sen på eftermiddagen så ringde Jeanette, hon hade inget att göra, så Micke hämtade henne o lilla Isabelle, sen var dom här hela eftermiddan….ååååh hon är ju sååååå söt och charmig den lilla bebban *s * hon kommer bli lika söt och fin som storasyster Ler

Ja….På söndagskvällen hade jag “planerat” att jag skulle dricka ETT glas rödvin….Jag vart så sugen på det på Lördagen, men eftersom vi hade J så dricker jag inte och eftersom jag dessutom vill vara nykter om nåt händer med Carro så håller jag mej därifrån, men som sagt så sugen blev jag, då bestämde jag mej för att ETT glas KAN jag faktiskt köra på om det skulle hända nåt….

Men sen när Söndagskvällen kom så var jag inte sugen längre *s *

Så…..jag får väl ta det glaset en annan gång då…

Å appropå carro….Kolla in hur magen har trillat ner……

Förra veckan V 33Photo jan 24, Vecka33 (3)          vecka34                                      Den här veckan V34

 

 

 

 

 

Måtte den lille hålla sej kvar ett par veckor till…

 

 

 

Idag är det dags för praktik igen, hoppas att allt ordnat sej med programmet som jag ska ha, annars blir det långtråkigt Ledsen

raggartufsensign

Inga kommentarer: