måndag, januari 03, 2011

Vendetta på Facebook :-(

 

Idag har jag blivit å det grövsta påhoppad och falskt anklagad för både det ena och det andra av mitt x:s fru, hon påstår på min dotters facebooksida att jag dricker 5 liter rötjut i veckan och att jag ska ha haft en affär när jag fortfarande var tillsammans med pappan, hon hotar dessutom min dotter med att pappa ska behöva välja mellan henne och dotter och att  dotter ska bli bostadslös eftersom hon bor i pappas lägenhet…..

Allt utan någon som helst förklaring till varför…..Mej hoppa hon på bara för att jag ifrågasatte om hon menade allvar att kasta ut sin mans dotter på gatan, gravid i 30 veckan !!

Ledsen 

Mest blir jag ledsen över att hon ens gör så här mot min dotter, herregud, hon är gravid, hon ska föda barn om 10 veckor !! Hon behöver lugn o ro.

Bara sluta nu människa Visar tänderna

Inga kommentarer: