tisdag, januari 25, 2011

Inatt hade jag en Cadillac-60 och hade börjat röka igen…

 

Ena delen av drömmen kan jag vara utan ( Den med rökningen) Men den andra delen, den delen med Cadillacen behåller jag *s*

Märkligt egentligen, hur man efter så lång tid kan få för sej att man vill och behöver skiten igen, va likadant igår, på en av bilfirmorna så fick jag en sån lust till att gå ut och ta en sigg……Sick…

Ha Ha….Höll på att droga mej ordentligt idag……Eller ordentligt….men iaf på alldeles fel tidpunkt, förväxlade stilnoctkartan med en karta Alvedon, m en i sista sekunden så kom jag på att det var fel tabletter *s *
Som det kan gå ibland Tänker

Åååh imorgon är det den värsta dagen på hela året……….Bilbesiktning Himlar med ögonen
Hade helt förträng det, visste ju att det var dags innan sista Januari, men hade som sagt förträngt det. Men när påminnelse-sms:et kom idag så var det bara att inse fakta……Huuua nu hoppas jag verkligen att den går igenom, för med redan 1500 kr minus i kassan (Tandläkaren) så finns inga pengar what so ever att laga nån bil för och utan bil så får jag ett rent helvete att ta mej till praktiken Besviken

Praktiken ja…..Jösses på Torsdag är det dags igen, dags att gå tillbaks efter operationen….Jösses,  minns inte ens vad jag gjort där tidigare och eftersom jag inte har licens på programmet så har jag ju inte övat på flera veckor Tummen ned

Känns ju inget vidare kan jag säga..

Nu ska jag kolla på den hemliga miljonären och förmodligen kommer det bli en och annan tår…..Gråtande ansikte

Så, jag säger godnatt redan nu. Sovande halvmåne

raggartufsensign

Inga kommentarer: