torsdag, augusti 04, 2011

Den här förnedringen :-(

Praktik idag igen 11.00-16.00. Som vanligt när jag kom tog det nån halvtimme innan man kommit underfund med vad man ska sysselsätta mej med denna dagen.

Mådde jag dåligt innan jag blev utförsäkrad så är det ingenting mot hur jag mår idag. Dom lyckas ta ifrån mej allt av självkänsla som jag hade kvar, nu är man bara en liten skithög som man kan behandla hur man vill, betalt för mej har dom ju ändå, så se till att hon kan sysselsättas sina timmar baraLedsen

Idag…tro det eller ej, så stoppade man boken “Lär dej Windows 7) framför näsan på mej och tyckte att jag skulle läsa den !!

När jag påpekade att jag hade Windows 7 i min egen dator hemma sen ett år tillbaks och redan kan hur det fungerar så tyckte dom iaf att jag skulle bläddra igenom den !!!

Efter ca 30 minuter kom dom springandes, då hade dom ringt min ordinarie handläggare (Som är hemma sjuk) och han hade fått för sej att vi två var överens om datakörkortet !
Så då gav man mej bok 1 som handlade om Word ! Meeeeh daaaaaah, det är ju Word jag suttit och jobbat med i flera veckor nu, där jag haft som uppgift att rätta fel osv….Nu tyckte man då att det var läge att jag skulle lära mej det från grunden ?

När klockan var 15.00 så kände jag mej så jävla kränkt så då sket jag i det där och gick hem……

Återigen kan jag inte låta bli att undra hur i helskotta skattebetalarna tycker att sånt här är OK. Hade jag haft ett riktigt arbete så hade jag varit vansinnig om mina skattepengar använts till detta. Jag betalar också skatt på den lilla skitsumman (170) om dagen som jag har och jag vill att mina pengar ska gå till skola och omsorg INTE till att göda såna här instanser som bara suger ut pengar från arbetsförmedlingen Ledsen

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

KRÄNKT

Ledsen

 

Inga kommentarer: