måndag, augusti 15, 2011

Har ingen rubrik idag :-/

För jag vet inte vad jag ska ha….

Dagen började såååå bra, med att jag pratade med Vd:n till ett företag som jag gärna vill praktisera på och att det kanske ska kunna leda till ett lönebidrag. Jag var hur välkommen som helst och vi diskuterade till o med att företaget kanske skulle kunna gå in och betala OB-Tillägg för natttjänt eftersom Af inte gör det, jösses det skulle vara så nice om jag kunde få praktik på natten Ler Med just det här *woooow*
Men,  just nu kunde han ju inget lova, han måste ju prata med sin ekonomiavdelning först och ta reda på om det ens är lagligt, va vet jag…Af kanske sätter sej emot att jag tjänar pengar på min praktik Generad

Ja…iaf så ska jag imorgon nu lägga fram detta på mötet som jag ska ha med AF & IH. Hoppas att det blir av Ler Känns så skönt att ha fixat nåt själv…..Eller….iaf nästan….hade ju inte gått utan Sandras hjälp Blinkar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sen fortsatte dagen med……att jag ringde till mormor för att berätta den glada nyheten om att Monas operation gått bra och att hon är hemma igen…..Då fick jag veta att hon hade fått cancer Besviken……I munhålan av alla jävla ställen, hon har ju gått med svullen kind i flera månader, hon har varit till vårdcentralen, dom har skickat henne vidare till tandläkaren, dom opererade en inflammerad tand, men problemet har kvarstått, (Så man undrar ju om dom opererade en frisk tand och tog hutlöst betalt) nya besök på vårdcentralen, tappat massor i vikt, blivit utmärglad, men INGEN jävel reagerar Ångande arg Inte förrän det är för sent, nu har det tydligen spridit sej upp till käken och hörselgångarna (Vad vi vet så här långt) Vårdcentralen hade i Fredags skickat en akutremiss till Huddinge….men va  ska dom göra nu….Nu är det ju för sent, nu kommer den fortsätta sprida sej och mormor va jätteledsen och är orolig att det ska sätta sej på talet Ledsen Hon är ju redan rörelsehindrad och halvblind, ska hon bli av med hörsel och tal nu också…..fan…Världen är bra jävla grym Ledsen

Hatar cancer, hatar hur den drabbar en del och andra inte alls, jag känner fan inte till nån i vår släkt som INTE dött av skiten, den har härjat bröst, lever, tarmar, livmoderstapp och nu i munhålan på en stackars 90-årig gammal gumma som inte ens har nån protes i underkäken för hon tappade bort sin och inte har råd att skaffa en ny *grrr*

Den ena familjemedlemmen blir botad från cancer och direkt så upptäcks den på nästa Gråtande ansikte

Inte OK :-/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Efter det så åkte jag iaf iväg till Enköping och lite TisdagsBerra (Vet att det är Måndag)*s* Men imorgon har jag ju mötet med AF och IH och efter det praktik, så imorgon kan jag inte. Han var inte direkt sin vanliga jag idag, väldigt trött och frånvarande, men det är väl tänderna som spökar eller så känner han precis som jag och Carro av åskan i luften, för fyyyy satan va ont i huvudet jag haft idag, känner mej hängig och trött som sjutton Ledsen

Fick iaf ihop lite bilder Ler

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Är vansinnigt missnöjd med håret vill jag bara tala om….Huuuu varenda gång jag går förbi en spegel så ryggar jag till *suck*
Nu är det blekt och det är inte mycket jag kan göra åt det *grrr*
Att jag ALDRIG lär mej Ledsen Dessutom så lyckades jag få ammoniak i höger öga, just då kändes det inte så allvarligt, men under dagen har det hettat på  mer och mer och nu svider det ganska rejät, läste på förpackningen att man ska skölja med massor av ljummet vatten och uppsöka läkare, så jag får skölja rejät under kvällen och kanske natten, så får vi se under morgondagen hur det känns….Himla jobbigt om jag ska behöva åka till läkaren för detta Ledsen

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Måste ju också dela med mej av en liten filmsnutt som jag filmade i Lördags och fixade till idag Ler

Vad ska det bli av den killen *s*

 

Inga kommentarer: