torsdag, augusti 11, 2011

Hittade ett nytt lunchställe idag :-)

Nu äntligen kommer det bli kul att åka till praktiken *s*

Fast jag vet inte hur jag ska ha råd till det två ggr i veckan *snyft*

Va på väg till Coop för att köpa mej en risifrutti eller nåt till lunch när jag på andra sidan gatan såg detta place….Whooooppa *s*

Va inte sista gången jag käkade där och konstigt nog var det inte dyrt heller, jag betalade 63 kr för rätten + en fanta på burk, så billigt kom jag inte ens undan på Max i går Ler

Så.. nu har jag en morot till praktiken iaf *s*

För den är inte rolig ska jag säga, idag har jag återigen suttit och trätat i Excel.

När klockan var 15 så gav jag upp, då gick jag in till handledaren som har mej den här veckan och sa till att nästa vecka får dom sätta mej på nåt annat, jag sorterar hellre mappar eller vad som helst, hellre än jag jobbar i excel Ledsen

Efter det så satte jag igång med bok 3, där var det Power Point och det är roligare och plötsligt så var klockan 16.10 *s* Jag som slutar 16.00 ha ha…..Tänk så bra det kan bli när man får göra nåt som är skoj Ler med tungan ute

Sen fick jag tyvärr höra att min ordinarie handledare kommer bli borta pga av sjukdom säkert 14 dagar till *grrr* Det betyder nu att det mötet som är inplanerat med AF och handledaren därifrån för att diskutera min framtid kommer att ske med en handledare från IH som inte känner till nåt om mej alls + deras chef !!
Fasar för Tisdag kan jag tala om Sjuk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Är lite orolig över Mona som när jag pratade med Tino klockan 13 inte ens kommit upp ur sängen ännu, hon har ont som sjutton och får morfin hela tiden i droppet, har ont i hela kroppen efter att ha legat nedsövd så länge, har en bula i bakhuvet och en rejäl fläskläpp pga av att dom hade svårt att få in tuben, så dom har väl vridit och haft sej så tuben klämt läppen, nu kan hon vare sej äta eller dricka Ledsen Bulan vet vi inte vart den kommer ifrån (Dom har väl tappat henne) Tala inte om det för någon

Usch, vill att hon ska komma igång snabbt nu….

 

Men jag vet ju hur viktigt det är att komma upp, hon kommer få lunginflammation om det inte sker snart, konstigt nog hade hon inte ens fått en sån där blåsgrej ??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sen avslutar jag med att jag fick ett telefonsamtal idag om en möjlig praktikplats som jag snokat reda på själv, dom hade sagt att jag var välkommen, så som hon lagt fram det till som iaf, hon ska ringa mej senare så jag får mer besked Ler med tungan ute

Håller alla Tummen upp tummar jag har nu *s*

Så.. Dags att planera middag….Filmjölk eller soppa……Hm.. Eller kanske en tur till Red Chili *flinar*

 

Inga kommentarer: