torsdag, augusti 18, 2011

Haft en bra dag :-)

På praktiken fick jag återigen hålla på med PowerPoint (Kul som fan)

Självklart unnade jag mej lunch på Thaihaket, idag blev det återigen 3 små rätter. Dom byter ut en av dom varje dag, den som jag gillar bäst verkar va med varje dag, så idag var den andra rätten oxfile med vitlök och chili, den va “Så där”. Sen var det grönsaksrullarna också, dom klarar jag mej utan. Nästa gång ska jag fan ta stekt ris med ägg och kyckling, sen efter det så ska jag se om man inte kan beställa kyckling med cashewnötter (Min favorit) när det gäller Thaimat Ler med tungan ute

Sen när jag kom hem så har jag inte gkort ett skvatt, har bara suttit här vi datorn och gjort ingenting….Eller jag har visst gjort nåt *s* Fastnade på Tradera så klart….Livsfarligt. vann en påse med Bamseballonger, så nu vill jag ha 1-årskalas snart *s*

Fick också hem ett par Bamsesnickarbyxor som jag vunnit på Tradera för 16 kr Blinkar

Ja så har min dag varit Ler

Sen har jag en grej jag bara måste få reflektera över……Prinsessan Viktoria och Daniel väntar sitt första barn, nyheten har slagit ner som en bomb och det skrivs fan inte om nåt annat. Jag….Kan tyvärr inte falla in i glädjen…..JAG vet att jag kommer få folk på mej nu, men jag anser inte att det är en sån grej, vad är det att vara så jävla glad över, ytterligare en som ska ha apanage, livvakter osv osv….Finns annat att lägga skattepengar på Ledsen arbetslösa, pensionärer, vård osv osv……..Visst, jag är glad för deras skull, en liten på väg, det önskar jag alla, men jag önskar inte vara med å betala för det…..

Det är bara min åsikt, jag fattar inte varför vi ska betala för skiten Ledsen

Så…..Nu får jag väl halva bloggsverige på mej……Men what a fuck…bring it !

 

Natti Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh du anar inte hur skönt det är att det finns fler än jag som inte bryr mig ett skit om att hon är gravid :D jag skrev själv nyss ett litet inlägg om det :D