tisdag, augusti 16, 2011

Nu är man inne i Fas1….

Fattar inte hur det gick till, fattar ingenting. Gick till mötet imorse glad som sjutton över den ev nya praktiken jag lyckats skaka fram själv med hjälp av en vän.

Helt plötsligt lägger dom fram papper om JUG som jag ska skriva på, det ända jag visste om JUG innan var att då får man semester……..I slutet av mötet fick jag papper att läsa om JUG, då visar det sej att jag är i fas1….*huaaaaaa* Som jag fasat för detta, nu har jag 450 dagar på mej att få en fast tjänst (Om jag fattat saken rätt) För en gång skull, när jag verkligen hade behövt det så hade jag inte Iphonen på inspelning *grrrr*

Måste låta det smälta ett par dagar, sen får jag maila min tillfälliga handledare på AF.

Iaf så gick det som jag ville med praktiken, dom ska ta kontakt med vd:n för företaget och vi ska ordna ett första möte….men tyvärr, såsom jag misstänkte så kan jag inte få ta emot OB-Tillägg även om det inte är AF som betalar ut det. Detta är en praktik och den får man inte uppbära lön för Ledsen

Lunchen idag blev självklart en låda från Thaihaket mitt över gatan, idag provade jag tre små rätter. Det va inte samma höjdare som den jag tog här om dagen, men bra mycket bättre än den torra Max-hamburgaren som tjejen mitt emot mej i lunchrummet hade med sej Ler

Idag fick jag fortsätta i Power Point, roligt roligt Ler Även om jag kan det mesta redan med klippa och klistra, så är det roligare än Excel Ler


Dessutom så  har jag hittat den perfekta arbetsplatsen, en soffa i korridoren med en laptop i knät *s* Här behövs inga dyra stolar och en massa special, ge mej en soffa och en laptop så blir det som hemma *s* Bästa är att jag har inte ens ont i axlarna nu ikväll efter att ha varit på praktiken Ler

Inga kommentarer: