söndag, augusti 21, 2011

Host och snörvel, tyck synd om mej nu ;-(

Vaknade i morse vid 6 tiden, bara två timmar efter att jag lagt mej och hade så jävla ont i halsen att jag knappt kunde svälja. Gick upp och tog lite hostknark, somnade om och blev väckt 10.30 när gröten var klar. Sen har jag snörvlat mej genom hela dagen.

Vi har haft Jeanette, Krull, Jazmine och jenny här på kräftor, det va liksom planerat sen i veckan så det ville jag inte skjuta på, dessutom så var ju kräftorna tinade. Tack o lov så har vädret varit med oss, så vi kunde sitta ute (Hade inte vart mysigt att sitta inne och snora)

För i helvete, jag har inte tid att bli sjuk nu, jag ska ju på studiebesök på nya praktikplatsen nästa vecka……Håller tummarna att det bryter ut snabbt och går över lika snabbt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mitt projekt som jag håller på med *s* Ja va ska man säga, har följt beskrivningen men har fått börja om 4 ggr. Nu har jag äntligen kommit på grejen och det var att göra tvärtom vad det stog i beskrivningen…….

Men skam den som ger sej *s*

2 kommentarer:

ewa sa...

Jag tycker synd om dig!! om mig med för den delen :(

Är inne på 3dje veckan nu med denna förbaannade förkylning..ont i varenda led..muskelvärk..huvudvärk och har käkat ipren så jag fått utslag!

Vårdar hellre ett helt lasarett med sjuka människor bara jag slipper vara sjuk själv!

Krya på dig..och jag hoppas det går fortare än för mig!!

raggartufsen sa...

Neeeeej, jag KAN inte vara sjuk så länge.....Hua Hua Hua

Hoppas vi båda kryar på oss nu, sen vill vi inte bli nå mer sjuka ;-)