tisdag, augusti 30, 2011

Jag ser inte dubbelt, men du gör *s*

 

Har som sagt varit tvärsjuk den senaste veckan och skiten har satt sej på synen. tyckte det va lite märkligt när jag här om dagen satt och stickade och helt plötsligt märkte att synen kajkade rejält, provade att sätta på mej mitt andra par glasögon och då blev det perfekt….Sen dess har jag fått använda två par glasögon så fort jag ska sticka eller sitta vid datorn Ledsen

Ja..fy fan…ska man behöva gå och kolla synen nu eller ?? påminner mej tyvärr om hur det gick till när jag första gången upptäckte dålig syn. Det va när jag hade opererat pattarna på Uppsala 2004…..Hade legat inne ett par dagar och hade inga som helst problem innan, helt plötsligt en dag när jag skulle fylla i matlistan så kunde jag inte läsa vad som stod, då fick jag låna ett par läsglasögon av en sköterska…Min fundering nu är ju så klart …..kan sjukdom förvärra vår syn och blir det permanent ??

Skiiiit också Ledsen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mitt projekt är klart *whiiiiiii* Fast det är lite tråkigt också…vad ska jag göra nu då *s*
Tyvärr är jag sjuk så jag kan inte lämna över den och se att den passar…..och tyvärr så länge jag har den kvar så ger jag mej på nya äventyr *s* Nu har jag en xxxxxx på G….På samma tröja…..Bara det inte blir för mycket. ha ha'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ni som följer min blogg vet ju att jag här om dagen bloggade om en kille som dog i en motorcykelolycka….Lite tråkigt så har jag fått negativa åsikter om detta i kommentarerna från nån i Skåne…Han anser att det ALLTID är motorcyklistens FEL Ledsen

Känns lite trist att behöva kommentera tillbaka hela tiden om VEMS fel det va……har bett honom lägga ner, men han ger sej inte .-(

Skulle va kul att få fler människors synpunkter när vi nu ändå håller på….VEMS fel är det så fort en motorcykel är inblandat…”Och” tänk på att vi pratar om alla motorcyklar nu, både dom tunga Harley och dom snabba racer…..

Kom gärna med synpunkter.

 

Imorgon är det Tisdag, min egentliga BerraTisdag, men efterosm jag inte känner mej 100 % frsik så vill jag inte äventyra att smitta lilla prinsen……..Hoppas att vi jan ta det på Onsdag eller Torsdag istället Blinkar

Natt Fnatt

 

Inga kommentarer: