lördag, augusti 13, 2011

Höst nu eller ??

Första doppet idag….18¤…Inte så varmt Tummen ned
Senare på eftermiddag hade det iaf klivit upp till 20 Ler

Har fixat och donat i trädgården hela dagen, packat ihop partytältet som nu mer bara står och samlar tvestjärtar *tviii*

På kvällen kom Carro & Magnus förbi och vi käkade kräftor, tyvärr hade vi båda köpt kräftor som smakade mer dy än nåt annat *grrrrr*

Fast vi hade iaf trevligt och det är ju huvudsaken Ler

Berra var verkligen på sitt allra bästa humör, han sov en liten stund, men vaknade och tyckte inte om att han inte kände igen sej (I mitt rum)

Sen var han med hela kvällen och vi har kikat på lite roliga sånger och danser på YouTube *s* Han älskar att dansa den lille *s*

Nu har dom åkt hem och vi ska data lite, sen blir det bingen. Imorgon ska vi förhoppningsvis ta oss ut i skogen och se om det finns några kantareller kvar till oss. Blinkar

Sen vill jag ju bara säga att nu börjar jag sakna att få prata med Mona, jag vill fan höra hennes röst nu, visst….jag vet att hon mår bättre och att hon är uppe på fötterna, men jag vill gärna prata med henne och höra hennes röst *muttrar*

Så…..Nu-…..Godnatt

Inga kommentarer: