söndag, augusti 07, 2011

Kanon i Rättvik :-)

 

Har haft en kanonrolig helg i Rättvik, visserligen blev det inte mycket åka då vår chaffis som skulle köra på Lördagen söp till klockan 07 på Lördag morgon *s*

Själv däckade jag hyfsat onykter vid 02 nån gång på natten, länge sedan jag blev så onykter…..

På eftermiddan gick jag och la mej och vilade middag och när jag kom upp så hade Micke pga av hunger lånat stuguthyrarens cykel och gett sej av ner mot Rättvik *asg* Ner gick ju galant, men han glömde att han skulle tillbaks också…ha ha ha..Rättviksbacken är inget att skämta om *asg*

Iaf så kom han tillbaks med en påse grillbriketter, ett pkt korv och ett pkt köttbullar Jag vet inte Vem ville ha det liksom Förvånad

Så vid 20 tiden på kvällen bestämde jag mej att jag borde våga köra, då hade det gått 18,5 timme sen mitt senaste intag, så då gav vi oss iväg ner på stan, käkade den äckligaste pizzan ever och den minsta för den delen, ett tag hade jag lust att gå in till kocken och påpeka att det måste blivit nåt fel, jag hade ju inte beställt nån barnpizza ! Men…jag teg och åt upp utan att gnälla.

Tyvärr kände jag mej inte pigg nog att cruisa omkring, så vi åkte upp till stugan igen.

Blev en tidig kväll, tror hon va typ 23 när vi hoppade i säng Ler med tungan ute

 

Åsså kommer lite bilder på lilla Jazze som varit på fotbollscup i Örebro i helgen och plockat hem guld Skrattar

Grattis gumman Ler

Så, det var allt för ikväll, är helt slut som människa….

Inga kommentarer: