tisdag, augusti 02, 2011

BerraTisdag :-)

 

Som vanligt så har jag varit i Enköping och myst med Berra, vi var ner på stan och käkade Nacho De Lux Blinkar

Berra snackar o snackar hela tiden, får han inte svar blir han riktigt irriterad *s* Så det är bara å kackla på och hålla med honom hela tiden *s* Han ska vara med hela tiden och kikar nyfiket på allt som händer runt omkring. Folk kommer fram och frågar hur gammal han är och när man säger 4½ månad så blir dom förvånade som sjutton. Det är Berra det, han utvecklas sjukt fort och som vanligt är jag superglad att jag får vara med i den utvecklingen. Om några år när han frågar mej nåt så kommer jag kunna fråga….För jag va där, jag va med Ler

 

Som vanligt en alldeles underbar eftermiddag (Måtte ingen ta dom ifrån mej)

Passade på att fota svärburken också, med en blå handduk istoppad så man kan se motivet lite bättre Ler

Kvällen har ägnats åt lite planering inför helgen och Classic Car Week, ser ut som att vi blir 2 till som ska åka nu, så då blir det ju ännu billigare Ler

Nu ska jag kolla på Hells Kitchen och bara slappa lite, så tjingeling Blinkar

Inga kommentarer: