torsdag, april 07, 2011

Åh nu så….Nu händer det grejer

Alldeles när jag postat det förra inlägget så ringde J från Tre upp mej, han sa att det nu finns ett lager på butiken….

Lite undrar ja ju varför inte puckot från butiken ringer mej då som han lovat göra så fort det dyker upp en telefon !!!
Fick också direkt detta mail, som jag nu skriver ut och beger mej in till Hälla………
Hej Susanne
Jag har fått bekräftat från vår avdelning som har hand om alla butikers lager att butiken i Hälla/västerås har iPhone 16 GB i lager. Antalet har jag inte fått reda på men det rör sig om ett antal där de inte behöver oroa sig över att de ska ta slut på ett tag.
Med andra ord så är det inga problem som helst att åka in dit med försäkringspappret och få ut en telefon redan idag.
Ha en trevlig dag och hör av dig om det skulle vara något
Med vänlig hälsning
 
J J
Nu skriver jag ut detta mail och drar in till Hälla Ler
Spännande fortsättning följer…….

3 kommentarer:

Nicole sa...

*pust*

Emilie sa...

Hej Susanne,

vi skulle uppskatta om du kunde ta bort ditt inlägg alternativt skriva om det då du anger en anställds på Tres fullständiga namn.
Personen i fråga kan ta illa vid sig.

Självklart kommer vi att ta hand om ditt ärende.

Tack på förhand.

Mvh

Tre/3 Sverige

raggartufsen sa...

Jag har självklart redigerat alla mina inlägg i ärendet. Nu används bara initialerna.

Är det OK ?