onsdag, april 06, 2011

Aldrig mer TRE kund

 

Dom senaste dagarnas strul med att få en ny telefon och trasslet med att inte ens ha fått en lånetelefon har gjort att jag bestämt mej för att aldrig mer bli kund hos TRE.

Mitt abonnemang går ut i November och då är det ADJÖ !

Jag har som ni förstår fortfarande inte fått nån telefon Ledsen Igår kväll när jag kom hem från Sthlm så ringde jag på numret jag fått av killen i tre-butiken för att ta reda på om den hade kommit in, men han svarade inte så jag fick åka in på vinst och förlust, jävligt irriterad blev jag när samma kille stod i butiken, varför svarade han inte på luren om han nu var på arbetet ?

Han talade om för mej att telefonen fortfarande inte kommit, dom hade bara fått 32 GB med sändningen och han kunde inte ens svara på varför !!

Om jag arbetat i butik och en kund gjort en beställning och den beställningen inte kommer, då ringer jag ju direkt till leverantören och ifrågasätter varför den inte kommit med, men inte ens det hade han gjort Ledsen

På min fråga när min telefon nu skulle komma så fick jag bara till svar att det visste han inte KANSKE DENNA VECKA………kanske denna vecka…vaddååååå, hur länge ska jag nu behöva vara utan, det här är ju bara för sjukt, är det så här TRE behandlar sina kunder ?? Jag blir fan helt chockad, själv skulle jag inte ens komma på tanken att behandla en befintlig eller ens blivande kunde på det här viset….

Men men…..Deras förlust, som sagt mitt abonnemang går ut i November och jag kommer aldrig i hela mitt liv förnya det med dom Ledsen

Det roliga är ju att dom förlorar inte bara mej som kund, dom kommer också at förlora Micke, hans abonnemang har redan gått ut och han kommer heller inte att förnya det med tre efter det här…så som sagt…deras förlust…

Nu på morgonen har jag ringt till tre kundtjänst och killen jag fick prata med ringde till butiken, han fick tag på nån kille, men dom öppnar inte förrän klockan 10 så han på kundtjänst skulle återkomma till dom då och ta reda på vad som hänt, sen ska han återkomma till mej igen, så nu sitter jag och väntar på att han ska ringa mej…..

Om det här nu inte ordnar sej tänker jag göra en anmälan till allmänna
reklamationsnämnden, jag nöjer mej inte med att bli behandlad på det här viset, det är inte för detta som jag suttit och betalat en dyr försäkring på 89 kr i månaden….

Sen kommer jag att kräva att dom kompenserar mej för den tid jag inte kunnat utnyttja abonnemanget också !!

 

1 kommentar:

Unknown sa...

Tråkigt att du har råkat ut för det här, men jag skulle inte satsa mina pengar på att de andra operatörerna kommer att vara bättre överhuvudtaget. Alla är egentligen samma skit-kundservice. Jag har tyvärr fått lära mig att leva med det, men det är i alla fall bättre än att byta operatör varje gång jag blir felbehandlad av kundtjänst. Har hänt många gånger men 3 har bara varit på det sättet en gång jämfört med de tre andra stora operatörerna som gör det gång på gång på gång...