måndag, april 25, 2011

Lång helg och huvudvärk från helvetet :-(

 

Har haft en sån kanonhelg, grillat med barn och barnbarn, (Några av dom)

Men igår kväll kom huvudvärken på besök och envis som attans är den, har legat mest hela dagen, inte kunnat eller orkat vara ute o solen alls Ledsen

´Jag som älskar solen, så fort jag gått ut idag har jag bara flämtat och genast sökt mej in till soffan igen. ledsen som sjutton är jag över det, för just idag var det påskupproret, manifestation mot utförsäkringarna, når jag varit bestämd att jag ska medverka i efter som det i allra högsta grad gäller mej…..men som sagt, huvudvärken kan jag tyvärr inte styra över Ledsen

 

imorgon är det dags att sätta sej och påta ihop ett mail till Ica, jag som i vanliga fall har lätt att utrycka mej i skrift har trots flera dagars funderande inte alls kommit på hur jag vill lägga upp mailet….

 

Hoppas ni alla haft en bra påsk Kanin

 

Inga kommentarer: