onsdag, april 06, 2011

Ingen telefon idag heller…..

 

Fy fan va arg jag är, frustrerad, uppgiven, rabiat…..finns många ord på hur jag känner mej just nu…….Så illa behandlad som jag blir just nu av Tre och Trebutiken på Hälla i Västerås…..

Kundtjänst har nu talat med killen i telefon och till dom har han sagt att han får beställningar på Tisdagar och Torsdagar……….Reagera…..varför sa han då till mej i fredags att min telefon skulle komma på Måndagen…..Dom har ju inte ens leverans på Måndagar, han ljög mej alltså rätt upp i ansiktet och lät mej slösa bensinpengar för att åka in till butiken helt i onödan !!

Tre.se kundtjänst kan inget göra, så här sitter jag nu helt lämnad till den där idioten på Tre-butiken, som helt uppenbart har bestämt sej för att jag ska få vänta på min telefon, han störs sej ju av nån anledning på mej, kan va hur jag ser ut eller mitt aggressiva uppträdande, men det kan jag inte rå för, när jag blir frustrerad så visar det sej i ilska, tillhör tyvärr min sjukdom Ledsen

Det finns en Iphone 4 16 Gb i Vällingby, borde det inte vara gos kundservice att få den budad till kunden då eller att erbjuda kunden bensinpengar om man hämtar den själv ??

Fy fan va det stinker om det här nu alltså Ledsen

Jag VET att jag inte kommer få nån telefon i morgon heller, han kommer ljuga och säga att han inte fått nån då heller eller så kommer han inte ens beställa den Ledsen

HATA TRE  HATA TRE  HATA TRE HATA TRE

 

Inga kommentarer: