måndag, april 04, 2011

Helgen bara rusar förbi….

 

Nu kommer den här årstiden när dagarna bara swichar förbi och man knappt hinner märka att det varit vår eller ens sommar för den delen Ledsen

Pessimist….javisst, men det är ju sant, eller hur *s*

Helgen har varit relativt lugn iaf. På lördagen var vi hem till Mickes barnbarn som firade sin 1-årsdag, det var kanontrevligt och kul som sjutton, roligast va nog att hans yngsta dotter va där och vi pratade och skrattade med varann för första gången på över ett år…..såååå kul Ler
Allt är nog inte glömt och förlåtet, men det är iaf ett steg i rätt riktning och jag såg att Micke verkligen mådde bra av det *ler*

Igår hade jag ont i halsen som fanken och när jag gick och la mej va jag helt säker på att jag skulle vakna dyngsjuk idag, men så blev det inte, mår riktigt bra faktiskt, glad över et eftersom planerna är att hälsa på mormor i Sthlm med både Carro och Mona och lilla bebis såklart. mormor kommer bli såååå glad Ler

I Fredags fick jag ju som sagt papper på att få hämta ut en ny telefon, men dom hade ju ingen inne, så jag är fortfarande utan telefon…….Abstinens hade jag verkligen dom första dagarna, men sen har jag glömt bort det *s*……..

Fast idag hoppas jag att den kommer, så jag slipper sitta och åka ända till sthlm utan…

Nu vill jag ha sol så all snö smälter bort från trädgården, vi är dom ända grannarna som fortf. har snö och det beror på grannens alla träd som gör att solen inte hittar ner till vår gräsmatta Ledsen……så jävla surt är det…..vi har ältat dessa sabla träd i flera år nu, dom gör ju sommartid att vi inte får nån sol alls till vår pool på hela eftermiddagarna och middag ute i solen är bara att glömma, den kommer inte fram på grund av hans träd Ledsen

Tänk att en sån simpel sak kan få en att vilja flytta Ledsen….men ett är säkert, dyker det upp ett alternativ, ett litet mysigt hus, inte allt för långt från stan och där inga träd kan skymma solen, ja då blir det nog husbyte….

Praktik idag också, har ingen som helst lust, känns så himla meningslöst att åka dit och bara sitta av tiden…..för det är lite så det känns nu Ledsen

 

Inga kommentarer: