tisdag, april 12, 2011

Äntligen Äntligen har jag fått mitt efterlängtade Aleo Flash Banner Maker :-)

 

Solen lyser med sin frånvaro och det är ganska kyligt, så jag donar inomhus med lite fotogrejer. Carro ville ha hjälp med ett Tackkort till Gyn i Enköping, för att dom varit så bussiga med extrakontroller och extra ultraljud under graviditete

Photo apr 12, 13 39 36                                      Photo apr 12, 13 43 03Photo apr 12, 13 43 43

                                                              

 

 

 

 

 

 

så det har jag pysslat med, när jag ändå höll på med det så fixade jag i ordning lite kort till en jättecool ram jag köpte i vintras Ler

Photo apr 12, 13 35 32

 

 

 

 

Finns en plats över …..Vem står på tur, Mona eller Jenny              *s*

 

 

När jag nu satte mej ner så hade jag fått mail från praktiken, äntligen var det klart med licensen till Flashprogrammet Ler

Så nu ska jag äta lite filmjölk, kolla på bachlorette från i går, sen kanske dona lite i Flash banner Ler

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Äntligen :) ♥