fredag, april 08, 2011

Wow…..Tre…Detta kallar jag kundservice :-)

Har haft en kanontrevlig kväll med Sandra & Johanna, vi har spelat Uno och tittat på B.B

När dom åkte hem nu så kollade jag min mail och blev minst sagt förvånad, glatt förvånad Ler

Susanne,

Har sett på din kundbild att du fick tag på en telefon, jag hoppas denna har fungerat som du förväntat dig och att du fått ordning på allt annat.

När vi pratades vid första gången så lovade jag dig kompensation, detta löfte ska jag självklart inte byta och jag har lagt in en månads rabatt på ditt abonnemang. Du kommer även få ett SMS som bekräftar detta.

Jag ber än en gång om ursäkt å företagets vägnar för de upplevelser du haft i 3 butiken. För din vetskap så har även detta ärandet kommit till kundservicechefens kännedom, åtgärder kan jag inte utlova men du ska i alla fall vara medveten om att dina åsikter har kommit högt upp och att det inte runnit ut i sanden. Vi tackar för detta och hoppas att du kommer att vara en nöjd 3 kund hädanefter.

Jag finns tillgänglig på denna mailen om det skulle vara något du undrar om.

Ha en trevlig helg

Med vänlig hälsning…..J på Tre

Som jag skrev in ett annat inlägg så är jag inte sen att kritisera, men heller inte sen att ge bra kritik, så nu vill jag återigen säga HEDER TILL DEJ PÅ TRE OCH TILL TRE. Det här skötte du/ni riktigt riktigt bra Tummen uppRöd ros

 

1 kommentar:

Nicole sa...

Bra, visst, men det ska fortfarande inte behöva gå såhär långt!

Som sagt, utan tjafs hade du fortf inte haft ngn tel :/

KRAM <3