onsdag, april 06, 2011

Tack J på Tre, nu hoppas jag att det här får ett slut och att jag har min Iphone innan helgen.

 
Tack J för hjälpen....som har försökt nå butiken i över en timme !!!
Han ska så fort lagret öppnar i morgon ringa och kolla om telefonen är skickad eller inte, om den inte är det så ska det skickas en hem till mej direkt :-)

Har jag tur så har jag den före Fredag....Självklart skulle han se till att jag kompenseras för den här tiden som jag inte kunnat använda abonnemanget.....Samtalet slutade till och med med att jag fick hans mailadress så jag kan knyta an till honom direkt och slippa gå runt växeln igen Ler
Märkligt iof kan jag tycka att han inte lyckades få nån att svara i telefonen på en hel timme i butiken, man kan ju undra vad dom sysslar med på det stället ?

1 kommentar:

Nicole sa...

Men det SKA inte behöva gå såhär långt :(