onsdag, april 27, 2011

Sjukt mycket tankar just nu …..Ledsen

Händer mycket bland hjärncellerna just nu, kaos kan man säga,det hände nåt som fick mej än en gång att verkligen fundera över mitt liv Ledsen
Jag blev satt på pottan, helt plötsligt har jag ingen att fira Valborg med……Va fan hände lixom ?
Nån tyckte det var viktigare att fira med arbetskamrater och chefer istället för med mej Ledsen
Ja Ja…..Jag känner att det här måste få ett slut, jag kan inte hålla på och lura mej själv att jag har det bra, det slutar bara med en jäkligt hård smäll Ledsen

Idag fick jag äntligen inkomst-intyget från FK som Citibank efterfrågat för att jag ska kunna få lånet…….Och vad får jag….Ett intyg som säger att jag har aktivitetsstöd fram till Juni !!!!! Hallååååååå jag har ju aktivitetsstöd på obestämd tid lixom, det kan handla om flera år…….fattar ingenting förutom att jag kan glömma nå lån och ögonoperation *suck*