måndag, april 04, 2011

Vansinnigt arg och upprörd på TRE just nu :-(

 

Åkte efter praktiken in till TRE-Butiken på Hälla idag för att hämta min nya telefon som SKULLE kommit idag, men som KANSKE inte skulle gjort det……

Självklart  hade den INTE det *grrr*

I Fredags fick jag beskedet att det fanns 10.000 enheter i Borås på deras lager och att dom skulle lägga en beställning, den skulle komma iväg på Måndag morgon (telefonen alltså)……Hur jävla lång tid kan det ta att köra en lastbil eller en last från Borås till Västerås…Knappast mer än 5 timmar….så vad hände med min telefon, varför kom den inte….det kunde han inte svara på, han hade ingen aning om deras rutt…..

Bara å inse att jag får vänta tills imorgon och då blir det nu så att jag får åka till Sthlm imorgon utan telefon Ledsen

Å nu till det som gör mej så förbannad att jag knappt kan andas eller tänka längre är det att den summan jag skall erlägga när jag får en ny telefon för självrisken ska erläggas genom betalning med kort !!!! Den kan alltså INTE debiteras mej på nästa faktura, jag måste alltså ha pengar på mitt konto, vilket jag inte har, jag har bara 310 kr sen har jag en 500-hundring i plånboken, men det går heller inte att betala kontant !!!

Så jag måste alltså bege mej till en bank som naturligtvis inte finns nån på Hälla…..

Närmaste banken ligger på Skiljebo och det är en Swedbank. För att kunna sätta in pengar till mitt Handelsbank konto skulle jag behöva betala 100 kr……100 kr för att dom ska knappa in ett kontonummer…hyfsat bra timpenning *grrr*

Skulle aldrig falla mej in att betala den summan…jävla idioter…vi lever på 2011…inte 1970 !!

Det skulle dessutom ta 2-3 arbetsdagar innan pengarna finns på mitt konto Ledsen

Så…Nu har Micke fått sätta in 200 kr på mitt konto och jag kan bara hålla tummarna att pengarna finns tills imorgon kväll när jag kommer från Sthlm…Annars blir det ingen telefon förrän på Onsdag Ledsen

Tänk om TRE hade kunnat skicka en telefon till mej istället, redan från början, va mycket extra resor o skit det skulle bekostat mej….

Höjden av dålig jävla service….och som jag skrev här om dagen så TROR jag verkligen inte att dom inte haft en ända Iphone inne på hela helgen..Har dom haft det så kanske dom skulle lära sej att inventera sitt lager….

ARG ARG ARG……Går inte ens att förklara hur jävla illa den här affären är skött, man behandlar fan inte kunder på det här viset Ledsen

 

Praktiken idag blev som jag trodde, sitta av tiden, programmet hade fortfarande inte köpts in till mej och chefen var inte end där Ledsen

Ser fram emot mötet på AF på Onsdag, hoppas vi kan hitta en annan lösning åt mej, för så här kan jag inte fortsätta, dom trampar bara ner mej ännu mer i skorna Ledsen

 

Jävla skitdag Ledsen