tisdag, april 19, 2011

I morgon....

Varenda jävla kväll jag går och lägger mej så ser jag mej i spegeln och säger .....I morgon. Jävlar annanamma ska jag sätta igång och gå ner i vikt. Jag börjar gå listarundan igen. Nu kan jag inte skylla på att jag inte har råd att träna. Det är gratis att gå ut och gå. Det finns inga ursäkter.... Varenda morgon jag vaknar så hittar jag på en ursäkt för att slippa :-(

Hatar mej själv för hur destruktiv jag är. Hatar ju hur jag ser ut. Varför gör jag inget åt det ?

Varenda kväll ligger jag här och har ont. Ont i mitt vä bröst som jag opererade i Januari. Det borde inte kännas så här. Det borde inte hänga ner så mycket till sidan. I morgon ringer jag kliniken.....Varenda kväll är allt så enkelt. Men jag ringer aldrig på morgonen.....

Varför varför varför?

------------------

Praktiken idag. Frågade om jag kunde vara ledig på Torsdag....

Ja.... Det är du väl. Alla andra slutar ju typ 12 och du ska ju inte jobba röda dagar och så!!!!

Så jag kan va hemma då?

Ja... Gör hur du vill, jag skiter i vilket !!!!

______________

Gör ju att man känner sej som en i gänget. Eller inte :-(


Jävligt trött på en massa....

Men.... Solen skiner om dagarna och det är verkligen vår:-)



ッ✫ Raggartufsen på språng ッ✰

3 kommentarer:

Nicole sa...

Blir så ledsen på din praktik... :(

Kram ♥

ewa sa...

Så kan dom väl inte säga.."skiter i vilket" :@.. katergori ärthjärnor!..så det så!

raggartufsen sa...

Precis dom orden använde han :-(


Blir så ledsen, jag vänder ut och in på mej själv för att ens ta mej dit vissa dagar.....