torsdag, april 07, 2011

Återställning pågår :-)

Äntligen, äntligen Ler
Nu sitter jag och gör återställning från min gamla Iphone Ler
Det första jag gjorde var att registrera det kostnadsfria Hitta min Iphone….Nu kan ingen sno min telefon igen Ler Eller…det kan dom ju, men då kan jag iaf spåra den Ler
Kom in till butiken på Hälla och som vanligt så stog den otrevliga killen där, ni ska veta att mina ben skakade och jag var svimfärdig när han tittade på mej och kände igen mej, sen sa han ……Vi har fortfarande inga 4: or på 16 GB inne !!!

Helt tyst tog jag bara upp mailet jag skrivit ut och stoppade upp det i trynet på honom, varvid han ger ifrån sej en hög suck och åter igen säger vi har inga inne !!
Sen tog han sin telefon och gick iväg en bit, jag iakttog honom hela tiden, såg att han ringde 3 olika samtal, till slut kom han fram till mej och sa att det fanns en nere på stan som jag fick åka och hämta……Vid det laget var jag helt beredd på att få åka hem utan helt o hållet igen, så jag suckade bara och gick.
När jag kom till butiken på stan så var dom hur trevliga som helst, dom fick mej att skratta och plockade fram telefonen, talade om för mej hur jag skulle göra med återställningen och önskade mej lycka till Ler
Nu sitter jag här och återställer den som sagt, har just pratat med Tre och dom har aktiverat mitt nya simkort, så snart är man på banan igen *ler*
Så här efteråt så känner jag att jag faktiskt måste be några av killarna på Tre om ursäkt för mitt gapande och negativa skrivande, det här har ju trots allt inte varit erat fel från början och ni har ju bara gjort vad ni kunnat. (Speciellt J.J på kundtjänst och J på Facebooksidan)

Men Tre kanske skulle ta och se över vilka ni har i butikerna, vilka som har ansvaret som butikschefer och hur dom uppträder mot sina kunder !
Men på nåt sätt så vet jag också att om jag INTE hade gapat och skrikit så hade jag fortfarande inte haft telefonen idag och gud vet hur länge jag fått vänta innan den intelligensbefriade butikschefen på butiken på Hälla hade gett mej en.

Jobbig historia som iaf för mej äntligen fått ett lyckligt slut Ler

5 kommentarer:

ewa sa...

BRA JOBBAT!! GRATTIS:)

raggartufsen sa...

Tack Ewa :-)

Synd bara att man ska behöva ta fram häxan i sej för att det ska funka ibland.....

ewa sa...

Instämmer! Men var glad att du fått den gåvan att kunna plocka fram Häxan ibland. Det är inte alla som kan och det ska fan inte behövas men den som gapar mest får först och det är bara att gratulera!

Jag har ju egenskapen att jag är FRUKTANSVÄRT diplomatisk..liberal. Det är en bra egenskap oftast men i såna där sammanhang är den URKASS för jag får alltid vänta till sist:)).

Så jag tränar på att vara bitchig IRL..jag har inga som helst problem att formulera min bitchighet i skrift..då kan jag "trycka till" vem som helst men irl önskar jag att jag var så där omedelbar.:)

ewa sa...

Jag glömde..nästa gång jag är på Hälla måste jag kolla in den där killen i 3 butiken..är det den som är inne på MAXI?

raggartufsen sa...

En egenskap som jag önskade ibland att jag inte hade, men som sagt, det är som du säger, den tama får vänta till sist, så är det ju tyvärr.

Tyvärr så är det nog så att jag är för bitchig, jag gapar och skriker så folk tycker att jag är rent hysterisk istället *s*

men som sagt, talets gåva har jag i skrift :-)

Nu är det ju flera killar där inne, men som han sa till mej så är det han som är butikschef, mörk kille med icke svensk utseénde, finns två av dom, den här är den äldre av dom.

Sen finns det ju flera killar där inne som är jättegulliga, men tyvärr har jag inte sett röken av dom under den här tråkiga veckan :-/