torsdag, april 07, 2011

Nytt samtal med Tre och ytterligare en ny person…

Jaha…Eftersom J inte hörde av sej alls som han lovade igår så ringde jag till slut upp Tre kundtjänst igen, alldeles nyss. J va inte på plats så jag fick tala med en ny, den tredje i detta ärende !!
han kunde se att Jonas SKICKAT en förfrågan till lagret, men han hade inte fått något svar och nu hade han tydligen gått för dagen !! Vilken lysande service dom har, vart tog samtalet till mej vägen ??
Deras slogan….kampen för nöjdare kunder fortsätter…..är ju bara rent bullshit, finns inte en gnutta sanning i det Ledsen
Samtidigt som jag har honom på luren så får jag ett svar från Tre kundtjänst på Facebook ……………….
3 Sverige Idag skickades en leverans av iPhone 4 16GB till 3Butiken Hälla som kommer fram imorgon.
Mvh J
Men vilket bull…..Enligt J som jag ju pratade med igår så har ju butiken leveranser på tisdagar och Torsdagar……Är nu detta en förhalning eller ??

Inga kommentarer: