torsdag, april 07, 2011

Forfarande inga besked om nån ny telefon :-(

Det här börjar ju verkligen likna en fars, ända skillnaden är den att jag skrattar verkligen inte….Hur lång tid kan det ta att lyfta luren och få reda p saldo och vad som hänt med en beställning….HUR LÅNG TID KAN DET TA ????
I går kväll blev jag ju uppring av snälla J på Tre, han skulle ta tag i det här sa han, direkt nu på morgonen skulle han åter igen ringa butiken och lagret och ta reda på vad som hänt, om telefonen inte skickats till butiken så skulle han se till att en skickas till mej direkt, sen skulle han återkomma till mej så jag fick besked…..nu sitter jag bara här och väntar, ingen ringer, ingen hör av sej. Så jag mailade honom för över 1 timme sedan, men han svarar inte….han har väl gått hem för dagen kan jag tro Ledsen
Har även fått ett svar på deras sida på facebook, en kille som heter J skulle kolla saldot på lagret, för nu ber dom om ursäkt att det kan bli så här ibland med beställningar och att kanske inte alltid alla modeller finns inne, men butiken ringde ju lagret i Fredags och fick till svar att det fanns 10.000 enheter inne….vart tog dom vägen….Och finns det nu inga inne så får man väl kompensera mej med en annan då, då får man ju ge mej en 32 Gb, jag ska ju för fasiken inte behöva vänta längre……jag tog försäkring på iphonen av en anledning…….Inte var det för att sitta utan telefon helt och hållet i över en hel vecka Ledsen